156 Visitor Messages

  1. View Conversation
    Heyy baby cakes.

    <3
  2. View Conversation
    Am single :'(
  3. hola artur , como estas ? Only saw the message today
  4. View Conversation
    Miss u @ vent mate <3
  5. View Conversation
    Whoaaa bro are those your abs? Uve been pumpin em up good hehe good job (Y). U off to Venezuela wow cool for how long? Enjoy it mate cause the weather here in Europe is shit.

    Me goooooooooooooood busy busy working went to pakistan for foz wedding then came back went again to london with my girl hehe now saving money for Greece ! xD

    Dont miss CS but miss ya guys hehe
  6. View Conversation
    Hej Artur Rey!

    ja im good, but kind a bored in this season. miss summer
    Many homeworks aswell, (just wanna have a job!) hehe.
    but im healthy and thats great.

    How are the könig?
  7. View Conversation
    jo playa alles klar?
    wie läuft bei dir der start ins neue jahr ?
  8. View Conversation
    ja man!!! ich bin der könig! du penis komm mal nach karlsruhe
  9. View Conversation
    Yo man . yeah im still active .

    Going gr8 with gym , started with muay thai now agine also so im keeping my self buiessy hahah

    how about you ?
  10. View Conversation
    Sers, ja, alles im Lot bei mir. =) Bei dir hoff ich auch ?
    Kannst dich ja an Wochenenden mal wieder öfters aufm Server zeigen .
  11. View Conversation
    hahaa, its too small to make me horny ^^

    and sweeeeeet. yeah im fine too thanks mate. just lots of work and assignments :L :<
  12. View Conversation
    Love it when i'm drunk x
  13. View Conversation
    dudeeeeee, your like naked! :O Hahaa

    hows you?
  14. View Conversation
    happy new yeah

    don't get to drunk :P
  15. hola artur yo te beso como estas?
  16. View Conversation
    missgeburt!
  17. View Conversation
    ey Arturrrr my homeyy whats going on with ya ???
  18. das war eh nicht ihr account irgendwie .. sondern der von "tino" .. s1ngularity.. ihrem bruder oder whatever. keine ahnung was und wer hier fake ist is auch scheiss egal hatte von anfang an kopfschmerzen mit dem wesen
  19. View Conversation
    Bin Deutsch (Aus Bayern)
  20. View Conversation
    Yo m8 whats goin on ?!
  21. View Conversation
    Uhm ? :$ Sex?
  22. View Conversation
    Lol xD
    Ofc i didnt Hip Hop is teh shit :P
  23. View Conversation
    FQ ! how ya been mate
  24. View Conversation
    ey bro, no my acc got deleted cause i didnt use it for two months rofl dont have time for msn, ill readd ya though

    Hows work? Still missin ya lady?
  25. View Conversation
    hah. si si i have Vacation ftw!. so lots of ladys
    Ye that could be awsome to see Ya, really i bet we will someday. !
    (Wie gehts )
  26. View Conversation
    yo, I know how you feel, if i dont see my gf for one week i feel weird. Im good ty but busy now when Foz is gettin married this december, I know Pakistani ppl get married a lot haha. Good to hear from you and have fun <3.
  27. View Conversation
    nah we paid, but we got a massive discount, and i didnt pay for the photoshoot thing itself, gf did for my bday lol
  28. View Conversation
    Haha I've had a haircut from then mate, its all good now haha.

    Just got back from a long weekend drinking in Southampton - was absolutely amazinggggg!!
  29. View Conversation
    sers
    mhja... bei mir gibts eigentlich nix neues... alles beim alten

    Komm halt wieder mehr Public spielen...auf FM & ventrilo. Das is doch immer recht lustich
    ... a weng rum-ragen ^^



    cya =)
  30. View Conversation
    I'm fine mate <33

    Supp ?? ^^

    Playing 1.6 again a bit ? x
  31. View Conversation
    were is dennis btw that red haired dude from red light area, and ofc hey to you my son :>
  32. View Conversation
    Ah so youre busy makin money ey xD sounds cool. Well if your girl is away take the opportunity and PARTY !

    Im fine mate as I just told harti i finally moved in with my girl so I cant play cs on a laptop from there plus my girl hates it. But Ive got plans on going to Greece with her so we'll see

    Have fun <3
  33. View Conversation
    ey man hows your summer moving on? going anywhere?
  34. View Conversation
    haja alles klar bei mir hab grade 2 wochen sturm und das wetter is einfach zu geil xD
  35. View Conversation
    Added ^^
  36. View Conversation
    Yo meh bro hows life xD?
    Yea mate atm Ive got loads of things going on so no time for CS but honestly dont miss it that much either

    Keep on chiliin
  37. View Conversation
    hai dude .. can you upload your config fore me (A)
  38. View Conversation
    Haiii Fantastiq ! Been along time
  39. View Conversation
    Buying clothes!!!!! atm ..
    and youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu <3
  40. View Conversation
    Yeeee boi, well I've not gone home yet. But i'm into summer vacation, 3 months :P. Move into my new house with my mates in sept too .

    Gym = hench!! :P haha im fine btw, how are you?
  41. View Conversation
    haha !im drinking milk only !breast milk !!!!hohoho! yeah love !thx again !!!
  42. View Conversation
    <3
  43. View Conversation
    watsuuuuup
  44. TEH VERY LAST CS WHORE ... erm hero
  45. View Conversation
    :O! Ive had one :P.. just not cut much off hehe.

    Im fine ta mate, yourself?
    Just been working n assignments n shizzle, what you been up to?
  46. View Conversation
    hehe dude im happy 4 ya xD. I've quit cs more or less find it boring nowadays, more fun to be with my gf... we're moving in together soon I think

    Enjoooooooy and see ya bro xD peace
  47. View Conversation
  48. View Conversation
    scheiss auf masiv xD was geht so fQ`?
  49. View Conversation
    komm her du hurensohn

    das lied ist ja noch schlimmer...get a taste of music...
  50. View Conversation
    haha, my gf and i do have a hot time so im pretty sweet.
    nice you have a good time brow!! IDD!:
    you glad = im glad :P hahha! almost summer now artur!!, damn your favorite time! :O

    Kasper Hartmann .P!
Showing Visitor Messages 1 to 50 of 156
Page 1 of 4 1 2 3 ... LastLast
Page 1 of 4 1 2 3 ... LastLast
About FQ

Basic Information

Statistics


Total Posts
Total Posts
845
Posts Per Day
0.22
Visitor Messages
Total Messages
156
Most Recent Message
06-04-2010 10:14 PM
Total Thanks
Total Thanks
0
General Information
Last Activity
17-10-2012 10:14 PM
Join Date
11-10-2008

29 Friends

  1. 777  777 is offline

    Wise One

    777
  2. BEAST  BEAST is offline

    Unstoppable

    BEAST
  3. Bi0^  Bi0^ is offline

    Novice Member

    Bi0^
  4. BoomeH  BoomeH is offline

    Master

    BoomeH
  5. Denni$  Denni$ is offline

    Come here often?

    Denni$
  6. DressageGirl  DressageGirl is offline

    Junior Member

    DressageGirl
  7. Eco Warrior  Eco Warrior is offline

    Senior

    Eco Warrior
  8. foz  foz is offline

    Novice Member

    foz
  9. FreeFry  FreeFry is offline

    Resident Elite

    FreeFry
  10. GhaxX  GhaxX is offline

    Senior

    GhaxX
  11. H2O  H2O is offline

    Senior

    H2O
  12. HARTI  HARTI is offline

    Master

    HARTI
  13. HYPNOTIZE  HYPNOTIZE is offline

    Addict

    HYPNOTIZE
  14. L0st  L0st is offline

    Resident Elite

    L0st
  15. MerkB3ats  MerkB3ats is offline

    Come here often?

    MerkB3ats
  16. nabby  nabby is offline

    Commander

    nabby
  17. OsSi  OsSi is offline

    Senior

    OsSi
  18. phrk  phrk is offline

    Senior

    phrk
  19. RaNjA  RaNjA is offline

    Senior

    RaNjA
  20. Red Devil 72  Red Devil 72 is offline

    Senior

    Red Devil 72
  21. Rocco23  Rocco23 is offline

    Master

    Rocco23
  22. Shaun  Shaun is offline

    Master

    Shaun
  23. Shisha  Shisha is offline

    Master

    Shisha
  24. Silk  Silk is offline

    Addict

    Silk
  25. Smiley  Smiley is offline

    Senior

    Smiley
  26. Smurfingtons  Smurfingtons is offline

    Senior

    Smurfingtons
  27. Smurfy#  Smurfy# is offline

    Addict

    Smurfy#
  28. SubbY  SubbY is offline

    Commander

    SubbY
  29. sukkage  sukkage is offline

    Resident Elite

    sukkage
Showing Friends 1 to 29 of 29